­

Antwoord: Stalling 6 meter camper

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Stalling 6 meter camper

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• A. Struis
04 mrt 2022 22:46

Ik heb twee keer enorm geluk gehad met de verkoop van m'n ruimtes. (door absurde prijs-stijgingen......)
Na de tweede keer heb ik een stuk grond gekocht op het industrie terein.
Tekening gemaakt hoe ik het wilde hebben, de ideale werkplaats.
Bij een achitect neergelegd, die heeft de vergunningen geregeld.
Loods, 400m2, vloerbelasting 2,5 ton per m2, twee overhead deuren 5x6 mtr, vloerverwarming, er kunnen 4 bovenloop kranen 10 ton per stuk in rijden (ik heb er maar één, 2 x 5 ton, m'n geld was op)
Casco laten bouwen, de rest zelf gedaan.
Dit soort pandjes worden hier verhuurd voor ca. € 5500,= per maand.....met dezelfde oppervlakte maar geen kranen en zo'n zware vloer belasting. zonder vloer verwarming.

• Gerard H
04 mrt 2022 14:30

R.P.M. van Leeuwen schreef : bij de boxx en kosten va 37500.(2 de etage)

Vanaf prijs idd. In ons complex in Wormerveer kosten de standaard units op de verdiepingen op dit moment circa 45.000. 10 x 3 meter. Maar 60.000 of zelfs meer zie je in de Randstad ook al. Ook bij de boxx.

Privéeigendom is bij mijn weten nooit een probleem. Als het bestemmingsplan maar stallen van voertuigen toestaat natuurlijk kan je er ook stallen. En meestal valt stallen daar onder omdat stallen een van de lichtste bedrijfscategorieën is.

Lenen als privepersoon voor een bedrijfsruimte is een ander verhaal. Ik hoor daar inderdaad minder optimistische verhalen over.

• R.P.M. van Leeuwen
04 mrt 2022 14:15

Goed blijven zoeken en laat je op wachtlijsten plaatsen. Ook ik heb in noord-holland waar stalling helemaal schier onmogelijk is geworden toch 2 x beet gehad...1 x bij een caravan stalling in schagen en sinds een jaar bij een gepensioeneerde bolen exporteur in egmond a/d hoef die zn ruimte ging verhuren voor stalling.Ik betaal voor mijn 608..., 275 euro per jaar,binnen stalling geconditioneerd en geisoleerd. ....ook in schagen trouwens betaald....Dus het kan wel .Mijn advies rij eens rond en vraag of bel aan en laat je op wachtlijsten zetten,het werkt...echt!

Voor een bedrijfsunit krijg je niet zomaar een lening en bestaat er ook nog iets als een bestemmingsplan. tot nu toe kom ik erachter dat het echt voor bedrijfsvoeren is bestemd en niet voor prive ...daar een constructie omheen verzinnen gaat niet in nederland...Er worden wel units aangeboden voor prive doeleinden, die flink diep zijn, bij de boxx en kosten va 37500.(2 de etage) De boxx is op steeds meer plaatsen in nederland te vinden.
Mvgrt Rene

• E.A. Gielis
04 mrt 2022 10:14

Oke, ik woon niet in Nederland, maar ik heb nu bijna 10 jaar geleden bij mij in de buurt een oude boeren schuur/stal gekocht om mijn bus in te zetten. Voordeel is, het is van mij en.....Ik betaal minder per jaar dan dat ik zou betalen voor de huur van een gelijke ruimte (heb ik ook heel lang naar gekeken)

Even Ter eenvoudige rekening en informatie, ik woon in Siebengebirge/Westerwald en voor mij zou het volgende van toepassing zijn geweest:
1. Stalling betaal ik hier 7€/m² per maand voor mijn bus van 5.5 x 2,1 wordt gerekend 6 x 3 x 7 = 126 € per maand (ik mag hier niks aan de bus doen en mag hem niet onbeperkt afhalen)
2. Je huurt een Bedrijfsunit. In mijn omgeving, Grond oppervlak van de ruimte was 10 x 5 meter (kleinste unit) Prijs 8€/m² per maand, dan betaal je 10 x 5 x 8 = 400 per maand (En dat geld gooi je weg)
3. Je koopt een bedrijfsunit. Hier Kos een 10 x 5 meter bedrijfsunit tussen de 100.000 en 150.000 Euro. Daar neem je een Lenng voor op, die kan je gelijk stellen aan de 400€ voor de huur (Ik weet niet hoeveel je in Nederland kan lenen met 400€/mnd aan aflossing, in Duitsland kon ik toen de volle 100.000 Euro lenen) Dan heb je in x jaar de boel afbetaald en is de unit van jouw, verder stijgt de waarde van zo een unit normaal gesproken, dus hier heb je a een eigendom, en B een inverstering vor de toekomst.

Uit eindelijk heb ik zelf een schuur gevonden die ik kon kopen voor weinig. Ik heb hier veel meer plaats dan dat ik bij optie 3 zou hebben, maar ik was in een ver gevorderd stadium om een bedrijfsunit te kopen.

• A. Struis
03 mrt 2022 23:58

Dat zal niet meevallen, de Huur-prijzen voor dit soort ruimtes overstijgen de prijs die je betaald voor "Koop"
DWZ rente en aflossing voor een Koop-loods.
Dan heb je aan het eind van de rit nog wat over, bij huren ben je het kwijt.

• W. Gelderman
03 mrt 2022 09:06

Beste mensen,

Ik zoek voor mijn camper een 609 met een lengte van 6 meter een plek waar ik hem kan stallen.

Ik woon in het midden van het land. Denk hierbij ongeveer aan de regio: Tiel - Rhenen - Doorn - Veenendaal - Wageningen - Ede - Lunteren

Ik hoor heel graag.

Wim
0644063455

Tijd voor maken pagina: 0.904 seconden
­