Hallo Kevin en sharida, ik heb zelf een paar jaar mn 608 gestald bij de familie sneekes in schagerbrug, de stalling die ze naast de truckservice hebben heet de rekreant. ..Ze zouden ook een wachtlijst hebben , maar rond deze tijd van het jaar lopen de meeste stallingscontracten af, dus je kan het proberen...Stallen en sleutelen? vergeet het maar niemand zit hier op te wachten.Voor sleutelen zou je bij een auto hobby garage kunnen aankloppen om een werkplek te huren.Ik meen mij nog te herinneren dat de gemeente alkmaar ook zo iets runde...
Rond schagen of verder vindt je nog wel stalling.Ook rond heerhugowaard zit nog het e.e.a ,ik vondt het reizen naar schagerbrug v.v. met het ov naar heemskerk een regelrechte ramp , dus ben ik blij dat ik wat dichterbij iets gevonden heb.
Ik zelf sta in egmond a/d hoef sinds een jaar bij een voormalig bollen exporteur, maar die zit ook vol binnen ,en buiten...Ik betaal 27,50 per m2 per jaar ,als ik je een tip mag geven , huur met een contract! ik heb hele slechte ervaring opgedaan zonder contract dus bespaar je die ramp...
Een stalling waar je zo uit en in kan rijden? bijna allemaal wil men dat je van te voren even belt of plant....en sommige zijn zo flexibel dat het maar 2 x per week kan op gezette krappe tijden... probleem waar onze regio mee kampt is dat duitse kampeerders hun caravan hier stallen...
Mvgrt Rene