­

Antwoord: mijn afneembare trekhaak is gestolen, wie weet welk type dit is?

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: mijn afneembare trekhaak is gestolen, wie weet welk type dit is?

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• T.E. Jansz
06 jun 2022 21:58

Dank voor alle berichten en tips. Uiteindelijk lag de trekhaak verstopt onderin de opbergbank bij de 2-zitsbank. Excuus dat ik hier jullie tijd en aandacht voor gevraagd heb maar heb de bus pas een paar maanden en was zo te stalling in gegaan zonder dat we er echt mee op pad zijn geweest. Onervarenheid dus en mocht ik de trekhaak alsnog verliezen dan wordt het denk ik daarna toch een vaste.. groet, Tjalko

• André Struis
25 mei 2022 02:22

Hoe is het afgelopen?

Ik heb inmiddels een afneembare trekhaak set (splinter-nieuw) over liggen.............

• André Struis
04 mei 2022 02:16

Als machine-bouwer kan ik ook type-plaatjes maken...........
Dus als dat het probleem mocht zijn..............
RVS ge-etst met evt. ingeslagen nummer.
Logo's enz enz zijn geen probleem.

• R.P.M. van Leeuwen
03 mei 2022 13:12

Afneembare haken worden ook door de firma westfalia (duitsland ) en GDW (belgie) geleverd .Die leveren wel losse haken; www.gdwtowbars.com/onze-catalogus/trekhaken ,of contact deze firma eens hebben div merken ,dus ook wel een oplossing? www.burghoftrekhaken.nl/trekhaken/flensk...se-afneembare-kogel-
www.burghoftrekhaken.nl/trekhaak-sets-en...alia-trekhaak-kogel/

,zag ze ook van het merk witter...

Zoals je ziet niet effe eenvoudig vele typen en nummers en klik systemen... ,ik zou ze even bellen of mailen (bv burghof )

Andere grote internet aanbieder is rameder in trekhaken.

Thule en bosal levert ze ook maar voor zover ik weet niet voor mercedes bussen ?. Brink is niet de enige trekhaak fabrikant ,zitten overigens in staphorst......

Als ik je fotos goed bekijk rijdt je met enkel lucht achter? aparte velg constructie zo...

Succes met de puzzel!,mvgrt Rene

• E.A. Gielis
03 mei 2022 07:09

Brink is een ramp, ik wilde een nieuwe haak/kogel voor mijn trekhaakbalk, nee meneer alleen de hele unit wordt verkocht. Zelfs typeplaatjes willen ze niet los uitgeven als vervanging van een halfvergane.

In middels heb ik een andere haak/kogel die wel paste maar niet van brink is.

• André Struis
02 mei 2022 22:57

Al heb je alle gegevens, alleen complete trekhaken..................geen onderdelen.

Ik had een bestelwagen, met een afneembare trekhaak, omdat ik anders bij het laden van pallets achterin steeds met met de hefcilinder van de heftruck er tegenaan zat.

Die trekhaak werd ook aardig (mis-)bruikt.
Het "vrouwtjes"gedeelte van de haak, een gesmeed stukje staal leuterde uit, trekhaak kreeg speling.
Dit verkopen wij niet los.............
Een paar keer onder de pers weer op maat geperst.
Toen dat niet meer ging, gewoon vastgelast, weer een vaste trekhaak...

Tijd voor maken pagina: 0.283 seconden
­