­

Antwoord: Gezocht Ruiten-Wisser-As rechts mercedes 207, 1979

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht Ruiten-Wisser-As rechts mercedes 207, 1979

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• sander van echelpoel
12 mei 2022 11:15

Op het contact zit een kabel die naar de startersknop op het dashboard leidt. Die knop was gedemonteerd samen met het dashboard waardoor er geen 'trekkracht/spanning' op die kabel stond.

Oplossing bij gedemonteerd dashboard: even manueel aan de kabel trekken en de sleutel draait in het contact zoals het hoort.

• Jan-Wijbrand Kolman
11 mei 2022 19:35

sander van echelpoel schreef : Ik plaatste de sleutel, wil draaien maar dat gaat niet, en hij wil er ook niet meer uit.
ik heb het stuur weer gemonteerd om te kijken of het met het stuurslot te maken had maar daar ligt het ook niet aan.

iemand ervaring mee? sleutel wilt niet draaien in het contact en wil er niet meer uit; 'zit vast in het contact'

Was het een probleem als in deze YT video?

09 mei 2022 11:02

Want…?

• sander van echelpoel
09 mei 2022 09:41

raadsel is opgelost...

• sander van echelpoel
08 mei 2022 13:17

Alles is mooi gesmeerd en zit weer op zijn plek.
Voordat ik het dashboard weer in elkaar monteer wil ik weten of men ruitenwissers werken zoals het hoort dus ik probeer te testen... maar helaas, het is altijd weer iets anders:
Ik plaatste de sleutel, wil draaien maar dat gaat niet, en hij wil er ook niet meer uit.
ik heb het stuur weer gemonteerd om te kijken of het met het stuurslot te maken had maar daar ligt het ook niet aan.

iemand ervaring mee? sleutel wilt niet draaien in het contact en wil er niet meer uit; 'zit vast in het contact'

• H.P. de Jong
08 mei 2022 11:22

Officieel moet ie inderdaad gedemonteerd worden, vandaar dat het ook weinig gedaan wordt. Dan zijn de manieren van Tjerk en Alex makkelijker. alleen niet met kruipolie dat smeert niet.

Vriendelijke groet, Hans peter

Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden
­