­

Antwoord: Gezocht Luchtslang Luchtfilter Mercedes T1 - 207 - 1997 + busje gaspedaal

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht Luchtslang Luchtfilter Mercedes T1 - 207 - 1997 + busje gaspedaal

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• André Struis
25 mei 2022 18:24

sander van echelpoel schreef : 1)
2) In de wand waar de stang van de gaspedaal van de kabine de motorruimte ingaat hoort normaal gezien een 'busje' rond de stang te zitten en dat is weg, iemand een idee waar ik dat nog kan vinden?

Busje; het is en speciaal rubber dingetje............pas nog vervangen.
Gewoon bij de MB bedrijfswagen dealer; artikel nr MA601 301 00 50, kost € 9,98 incl BTW

25 mei 2022 13:37

Als je lid bent van de club, dan eens informeren bij de Werkgroep onderdelen.

• E.A. Gielis
25 mei 2022 12:02

Sander,

Vreemde tip, maar voor 99% kan je bij Mercedes voorbij om het daar te kopen. Het is dan wel nieuw, maar Mercedes is niet de duurste als het gaat om vervangings delen.

Verder basis camp berlin, proberen of Bus maniacs ook in Berlijn.

• sander van echelpoel
25 mei 2022 11:25

1) De luchtslang tussen de luchtfilter en de motor is verduurd, heeft iemand een tip waar ik dat zou kunnen vinden?
2) In de wand waar de stang van de gaspedaal van de kabine de motorruimte ingaat hoort normaal gezien een 'busje' rond de stang te zitten en dat is weg, iemand een idee waar ik dat nog kan vinden?

Alvast bedankt

Groeten
Sander

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden
­