­

Antwoord: Gezocht: Werkruimte en stalling

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht: Werkruimte en stalling

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J. Martens
28 mei 2022 09:52

Ja, ik heb wel zitten denken aan een dhz garage, maar omdat ik maar sporadisch aan de slag kan en omdat ik veel dingen voor de eerste keer doe waardoor het lang duurt, ben ik daar gewoon te veel geld aan kwijt.

• P.J. Bottema
26 mei 2022 14:47

In Bergum zit zoiets, daar ben ik eens geweest om een clublid met de elektra te helpen. Flinke werkplek was dat.

• R.P.M. van Leeuwen
26 mei 2022 12:05

Ga op zoek naar een DHZ garage ...stallingen zitten echt niet te wachten op klussende klanten ...dat heeft van doen met de mileu eisen en de eisen die de verzekering stelt.
Een DHZ garage verhuurt meestal werkplek per uur of dag.

Andere optie is benader antikraak bedrijven(voor vast goed he) ...ik heb dat zelf ooit voor een half jaar gedaan en was de reddende oplossing...

Leuke basis als camperbus trouwens!

Alopen van apk is geen probleem als de bus geschorst is. Na het gereed hebben kun je een apk afspraak plannen bij je garage en laat deze vast leggen. Je kunt je bezoek dan aanmelden bij de rdw,je mag namelijk ongekeurd en geschorst naar een apk station rijden,mits je dat goed heb vastgelegd en aanmeld. Verzekering geld uiteraard wel. Na goedkeuring kun je de schorsing vaak online weer ongedaan maken. Doe je het andersom dus schorsing ongedaan maken en dan naar de apk dan kan je dat een boete kosten omdat het systeem zich zelf checkt en je dus op de meest malle tijden geheel automatisch een prent stuurt...In mijn geval was dat 165,- (7 jaar terug)Sinds dien heb ik het dus zoals omschreven gedaan en dat werkt wel goed...(heb meerdere klassiekers)

Succes ,mvgrt Rene

• J. Martens
26 mei 2022 11:20

Hallo heren en dames van dubbellucht.

Wij zijn bezig met het ombouwen van een brandweerauto, Dolf de Brandweerwolf tot camper.

Binnenkort loopt de APK van de bus af en waarschijnlijk kunnen wij de bus niet op tijd zo hebben dat deze APK gekeurd wordt. Hij moet dan geschorst en van de weg af. Daarnaast is er maar zo veel wat je (fijn) kan doen op de oprit cq parkeerplaats.
Daarom zoeken wij een ruimte waar we de bus kunnen stallen terwijl wij er ook aan kunnen werken in de buurt van Groningen/ het oosten van Friesland.

Zijn er leden die ons hiermee kunnen helpen?

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden
­