­

Antwoord: Zijdeur slot mechanisme 507

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Zijdeur slot mechanisme 507

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J.A.M. Appelman
14 jul 2022 21:05

Hoi Andre,

Het betrof de pal die je met je vingers in knijpt aan de achterkant van het deur handvat.
Het slot waar de sleutel in gaat is een losstaand geheel en kan je gewoon vervangen door een ander slot met sleutel.
Kwam er al gauw achter dat erop internet veel problemen zijn om zoiets te vinden dus uiteindelijk heb ik het zelf nagemaakt van rvs, makkelijk te lassen en dmv slijpen exact pas te maken. Zal nooit meer kapot gaan en de deur die vliegt gewoon open na in knijpen. Probleem op gelost.

• André Struis
30 jun 2022 22:26

Als je een foto van het palletje hebt?
Ik ben m'n slot aan het vervangen omdat ik er geen sleutel meer bij heb............

• J.A.M. Appelman
30 jun 2022 21:36

Trouwens geen gietijzer maar aluminium. Ondertussen het part nr van het hele mechanisme achterhaalt A6707600359. Op Ebay van de week voor mijn neus een complete set 4 portier sloten verkocht,, helaas. In het uiterste geval zo,n handeltje zelf maar uit een billet allu gaan maken, maar wellicht nog bij een van u in de schuur aanwezig. Verneem graag

• J.A.M. Appelman
18 jun 2022 15:09

Zag dat ik de bijlage vergeten was..

Bijlagen:
  • J.A.M. Appelman
18 jun 2022 12:38

Middag iemand nog een mechanisme ergens liggen voor een verticaal handgreep tbv een 5O7
Betreft, het gietijzeren palletje welke je bedient als je van buiten de pal inknijpt om de deur te openen
Dit is namelijk gebroken
Of is het hele mechanisme nog ergens nieuw te bemachtigen, foto buitenkant bijgevoegd.
Hoor gaarne Harry

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden
­