­

Antwoord: Bijrijders bankje 608d

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Bijrijders bankje 608d

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
29 jul 2022 01:01

Ja dat kan.Ik heb de 2 persoonsbank vanaf nieuw in mn 608d staan. Het frame is dusdanig gemaakt dat door de zitting eruit te halen ,de motor kap binnen er precies langspast.
De originele bankjes zijn moeilijk te vinden , ik zag op marktplaats dat er bedrijven zijn die alleen maar 2 persoonsbankjes voor bussen aanbied , o.a van Ford Transit, peugeot boxxer etc. Die van ford hebben makkelijke bevestiging aan de vloer. en zijn relatief betaalbaar ca 120,- .Wellicht dat de werk groep onderdelen nog een mooie originele dudo 2 persoonsbank heeft .Geen idee of het clubmagazijn al weer geopend is .... Er schijnt ook nog een commercieel magazijn te zijn in de kop van noord-holland wellicht dat dit magazijn een oplossing kan bieden.
Ik zag laatst op dit forum dat een clublid een vw crafter bank had gebruikt en deze draaibaar had uitgevoerd . Er zijn dus genoeg alternatieven .
Succes met zoeken , mvgrt Rene

28 jul 2022 23:27

Wij hopen komende week onze eerste 608d te mogen kopen. Nu heeft de huidige eigenaar de bijrijdersplaats voorzien van een enkele draaibare stoel.

Is het mogelijk deze stoel te vervangen door een tweepersoons bankje?

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden
­