­

Antwoord: Ongeluk! Opzoek naar nieuwe voor en achter bumper

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Ongeluk! Opzoek naar nieuwe voor en achter bumper

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
23 okt 2022 10:49

Mooi dat je een vervangende bumper hebt gevonden ! Ik heb de naam van de firma waar je het gevonden hebt express niet vermeld , omdat dit vaak lijdt tot onnodige opmerkingen hier op het forum helaas. Wel heel jammer dat het clubmagazijn nog steeds gesloten is , en zo de ""commerciele magazijnen" van omzet voorziet...Zeker als je de voorgeschiedenis zijdelings hebt meegemaakt is dit een beetje merkwaardig. Nou hopelijk komt het snel weer in orde met het clubmagazijn en kunnen we weer vrolijk verder! Onderdelen worden schaars , en als het alleen maar opgeslagen ligt in een mooi pand , dan hebben we er nog weinig aan.

De bumper van kunstof uit polen is voor de vario en gloednieuw!!
www.truck1.eu/spare-parts/bumpers/merc-v...800270-a2263792.html

Ik weet niet of deze nu gaat passen op een mercedes t2/dudo,ben niet goed bekend met de verschillen tussen de types ,maar wellicht met aanpassen dat het lukt?

Op de poolse website ""allegro"" vindt je wel meer (bestel er regelmatig spullen en goedkoper dan ebay , en ontzettend goede service).Voor de dudo vindt je in heel oost europa amper wat , maar voor de vario s zie je er heel erg veel!!

Succes met het schade herstel!

Mvgrt Rene

• H.A. Hoek
21 okt 2022 17:46

Zoeken op Marktplaats onder Nieuw-Buinen, Martin.

Groet, Henk Hoek

• A. Knol
21 okt 2022 17:33

In Buinen zit ook een Mercedes sloperij. Ben de naam even kwijt.

• S.A. Sonneveld
21 okt 2022 14:34

Dankjewel Rene,

Ik heb het bedrijf gevonden waar je op doelde en ze hebben een voorbumper op vooraad.

Dankjewel

Ik heb de werkgroep onderdelen tot nu toe twee keer geschreven afgelopen maanden voor andere materialen. Tot op heden geen reactie gekrwgen helaas maar als ze dicht zijn dan begrijp ik het

E.A Gielis dank voor je bericht ik zal ook die lead even uitpluizen al weet ik nog niet helemaal hoe ik aanbiedingen uit poland moet vinden Xd. Lets see

• R.P.M. van Leeuwen
21 okt 2022 13:49

In anna paulowna zou een ""commercieel magazijn "" zijn ,die ze misschien nog op voorraad heeft?zonder de naam te noemen, vindt je het met zoekterm dubbellucht onderdelen. (helaas) ,Overigens is mij nog niet bekend of ons club magazijn inmiddels heropent is ? Je zou het dus kunnen proberen bij de werkgroep onderdelen. Het magazijn van dubbellucht zou in een mooi pand zitten in elburg, maar is helaas al enkele maanden dicht.??
In Duitsland zou je het nog kunnen proberen bij bus maniacs, of basiccamp berlin.

Op marktplaats kwam ik van de week een advertentie tegen uit haarlem die veel aanbood, maar wel tegen redelijk stevige prijzen.

Succes met zoeken , mvgrt Rene

• E.A. Gielis
21 okt 2022 08:24

woorden nieuw aangeboden in Polen, wel kunststof, weet zo niet meer wie de aanbieder was, maar had het een tijdje geleden nog gezien.

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden
­