­

Antwoord: zoek 508d

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: zoek 508d

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• J.T.E. van Duin
09 dec 2022 11:34

Beste mensen,

Ik heb meerdere aanbiedingen gekregen en een zoektocht naar een serieus goede 508 kost tijd. Excuus dat ik niet meteen een reply heb gestuurd.
De email van Marco heb ik inderdaad ontvangen en met belangstelling gelezen. Ik had het beredruk die week en de mail is in de vergetelheid geraakt. Niet iets wat gewoon is.

Afgelopen zaterdag zag ik een mooie bus op MP en dat leek mij wel OK. Ik heb hem gekocht.
Ik ben dus voorzien.

Alsnog bedankt voor aanbiedingen.

Vriendelijke groeten, Jan van Duin

• H.P. de Jong
24 nov 2022 00:31

Er staat wel een naam in het adres. Dus zo anoniem is t nou ook weer niet. Of t moet iemand anders naam zijn dat kan ook.

Vriendelijke groet, Hans Peter

• R.P.M. van Leeuwen
22 nov 2022 10:49

Ja dat is sowieso jammer dat sommige mensen denken dat forums een soort ""siri"" zijn op je vragen... siri hoeft ook geen bedankje...Misschien eens de mogelijkheid om anoniem een vraag te plaatsen , definitief onmogelijk te maken.Waarom zou dit anoniem moeten?

Ik erger er mij ook aan , als je netjes antwoord heb gegeven , er even geen bedankje van af kan , soort van omgangsvorm lijkt mij. Gellukig reageren merendeel van de vraagstellers wel met en bedankje.:)

Mvgrt Rene

• M.J.E. Molenkamp
20 nov 2022 16:09

Aan deze Anoniem heb ik een mail gestuurd op 15/11 met volgens mij een aantal interessante bussen.
Waarschijnlijk was het niet wat hij of zij zocht want ik heb er niets op terug ontvangen.
Wel jammer dat er niet even een bedankje afkon.

• Tj. Hoekstra
15 nov 2022 13:59

Wielbasis, gewicht, brandweer J/N, prijsklasse, etc, etc.

• Anoniem
15 nov 2022 13:16

Hallo,
Ik zoek een goede 508d. Liefst een die nog niet is omgebouwd naar camper. Mag een project zijn indien de kwaliteit goed is.
Reacties kunnen naar j.v.duin@xs4all.nl
Alvast bedankt!

Tijd voor maken pagina: 0.295 seconden
­