Als de werkgroep onderdelen ondertussen weer is heropent(soort van club magazijn in elburg) kun je daar navragen. ze zijn slecht te vinden ik heb de mijne gestraald en uitgedeukt wat niet makkelijk ging het is dik materiaal. De gescheurde steuntjes heb ik weer gelast .Na stralen netjes in de grondverf gespoten en daarna netjes gespoten in wit. Daarna met blanke lak afgespoten. Uiteraard ook van binnen ,ben er wel happy mee...De achterlicht units zijn nog nieuw te koop bij hella en kosten ca 20,- per stuk. Ik heb ze opgeknapt door de huisjes te stralen, en weer netjes in de grondverf gespoten en in een zwarte lak te spuiten . en de glazen in de vaatwasser te doen.De reflectortjes ook in de vaatwasser gehad. resultaat is wie neu..... Verf is van de action(spectrum) in de spuitbusjes te koop is acryl lak dus sterk is mn ervaring. (en lekker betaalbaar)
Er is een commercieel magazijn die ze waarschijnelijk ook heeft, zoekterm is helaas dubbellucht onderdelen en zit in anna paulowna , is een internet toko geworden inmiddels..
Succes ,mvgrt Rene