­

Antwoord: Carburateur M115

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Carburateur M115

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
02 feb 2023 10:14

Deze kit levert bccp , aangepast aan de m115
www.bccp.eu/contents/nl/p3142.html

En inderdaad in de link van tjerk staat een hele frisse die 1:1 overzetbaar is zonder aanpassen.Advertentie goed lezen , voor de frisse carb, vraagt men iets meer, maar ik zou daar zeker op toeslaan.

Volgens mij is de weber bij een commercieel magazijn in de kop van noord-holland iets scherper geprijsd.

Als de carburateur uit de laatse link van pieter idd zelfde is/bruikbaar is op de m115 dan ben je wel spekkoper voor die prijs!Automaterialen van JP group gebruik ik al jaren , vaak staat het vw/audi nummer erin , ook voor de 911 leveren ze veel.
Volkswagen heeft ook een T2 bus gehad...dat was een transporter uit de jaren 70.

JP group komt uit denemarken , en produceert aftermarket onderdelen voor vw/audi /porsche, en de laatste jaren ook o.a mercedes en opel/bmw. In denemarken zou een porsche museum zijn van jg group waar ik nog een s bij langs wil. De pasvorm en de vergelijk is soms eng exact het zelfde... zou het een oem supplier voor de vag group zijn? Qua kwaliteit doet het ook niet onder voor origineel.

. www.automobile-lopp.de/Blog/184/VW-T2-Kombi-1972/

Ben in het begin van de dudo hobby er een paar keer de mist mee in gegaan ,lastig dat sommige merken de zelfde type benamingen gebruiken in onderdeel zoek termen....

Mvgrt Rene

• P.J. Bottema
01 feb 2023 23:15

in deze link die Hoekstra plaatste staat toch de goede bij?
Je kunt ook eens contact opnemen met BCCP

Deze is geschikt voor de T2 bus. Je krijgt er een setje sproeiers bij om hem te tunen.

• Roxy van de Langkruis
01 feb 2023 22:59

Helaas nog niet opgelost, ook geen vreselijk haast. Ben rustig aan het rondkijken en zoeken.. maar wel een uitdaging hoor!

• Roxy van de Langkruis
01 feb 2023 22:58

Dank je voor het meedenken maar hier kan ik hem niet vinden op typenummer.

• Roxy van de Langkruis
01 feb 2023 22:54

Hi Rene,

Dank je wel voor je antwoord! Super fijn, ik ga eens even een kijkje nemen.

De camper is altijd bij mijn vaste garage in onderhoud.. bij een oldtimer Mercedes garage en revisie bedrijf. Reviseren is niet meer mogelijk helaas. Langer doorrijden nu is een risico op grotere problemen.

Vandaar mijn zoektocht:)

• A. Knol
27 jan 2023 09:04

Top! Ik vind het maar bijzonder, zo’n club met actieve en behulpzame leden. Toffe actie dat hij alweer iemand op weg helpt.

Dat heb ik afgelopen jaar gemerkt via verschillende personen. Soms wat tips, ervaring, vragen, of opbouwende kritiek. Zelfs geholpen aan wat gereedschap, etc

Zou leuk zijn als ik bij het weekendje kan zijn om naast de gezelligheid ook wat extra gezichten bij de namen te kunnen plaatsen. Maar nu raak ik wat off-topic.

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden
­