­

Antwoord: Trekhaak 608d 1981 (met gekeurd typeplaatje)

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Trekhaak 608d 1981 (met gekeurd typeplaatje)

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• H.P. de Jong
01 mrt 2023 13:56

Je kunt het bestand verkleinen zo proberen:
Screenshot maken met print screen of Screen Shot, (bovenste rij toetsenbord) ;
Paint openen;
Plakken aanklikken;
Je krijgt dan het screenshot als afbeelding in paint en kunt het bewerken en opslaan zoals je wilt.

Vriendelijke groet, Hans Peter

• M.M.J.H. Smeets
01 mrt 2023 11:18

Hallo,

Hierbij het document wat ik heb kunnen bemachtigen.
Ik heb er nog een maar die is nog te groot om te uploaden. Moet kijken hoe ik die kan verkleinen onder de 4 MB

mvg Maarten

• M.M.J.H. Smeets
01 mrt 2023 11:11

Hallo Falco,
Hartelijk dank voor deze info. Zelf ben ik ook iets verder gekomenen in mijn zoektocht en heb twee documenten ontvangantenne onze Duitse collega’s op eerder advies mede van Rene van Leeuwen. . Mogelijk dat hierbij eenzelfde stukje zit als wat jij hebt gedeeld maar ik zal deze natuurlijk ook delen op dit forum voor de volledigheid.

Mijn keuring afspraak voor import heb ik vanmorgen gewijzigd naar 17 maart maar heb er een goed gevoel over.

Nader bericht volgt.

Met vriendelijke groet,
Maarten Smeets

• M.M.J.H. Smeets
01 mrt 2023 10:36

Hallo Falco,
Hartelijk dank voor deze info. Zelf ben ik ook iets verder gekomenen in mijn zoektocht en heb twee documenten ontvangantenne onze Duitse collega’s op eerder advies mede van Rene van Leeuwen. . Mogelijk dat hierbij eenzelfde stukje zit als wat jij hebt gedeeld maar ik zal deze natuurlijk ook delen op dit forum voor de volledigheid.

Mijn keuring afspraak voor import heb ik vanmorgen gewijzigd naar 17 maart maar heb er een goed gevoel over.

Nader bericht volgt.

Met vriendelijke groet,
Maarten Smeets

• R.P.M. van Leeuwen
01 mrt 2023 10:23

Falco dit is echt een heel zinvolle bijdrage.! Bedankt hiervoor.Ik ben zelf op andere wegen bezig geweest , destijds in 2018 via mercedes vans. Dat was niet gratis..
En...niet gelijk trekgewicht... op kenteken ..dat duurde nog wel effe..helaas.
Destijds eigenlijk via het forum getipt om het via mercedes vans te proberen,maar als deze documenten afdoende zijn , perfect toch?

Ik weet niet wie van de cluborganisatie deze bijdrage ook leest, maar wellicht is deze info van falco zinvol om bij technische documentatie te plaatsen en dan misschien een tapje aanmaken trekhaak keuring?

De vraag over trekhaken en registratie komt best een paar x per jaar voor .

Met vriendelijke groet, Rene

• Falco
01 mrt 2023 08:02

Hier ga je het mee redden, dit meenemen naar het rdw. mijn 409 lf gekeurd met 3000kg trekgewicht zonder een trekhaak erop te hebben.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden
­