­

Antwoord: Gaspedaal 508D gezocht

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gaspedaal 508D gezocht

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
21 mrt 2023 12:52

Dat baseer je waarschijnelijk op de achterlichten die tot 1980 in de achterbumper zat....Daarna kwamen ze idd in de achterstijlen van de body te zitten.

Het was een tijd ""gangbaar "" in de klassieker scene bij invoer een kenteken/chassis nummer te nemen van een sloper met actief kenteken...en dus geen invoer kosten en wegenbelasting vrij... Maar kan ook goed dat door aanpassen achterzijde/of achterschade voor jonger plaatwerk is gekozen. Ook kwam vroeger vaak voor dat dudo s werden gemoderniseerd, door het front en achterzijde aan te passen wat resulteerde in een hogere marktwaarde......vroeger he...(was ook niet alles beter hoor)

Volgens mij was er ook nog een verschil bij dudo s met hangende en staande pedalen ... zie tijdschrift oldtimer markt nr 11 2018 , waar een ankauf beratung staat met echt veel info over de dudo erin...

\Mvgrt Rene

• Ward post
20 mrt 2023 23:35

Als het de bus is van de foto is deze niet uit 1972! Maar uit 1985 of 1986

• R.P.M. van Leeuwen
16 mrt 2023 12:37

Ik zou eens navragen bij de werkgroep onderdelen en anders eens googlen op dubbellucht onderdelen anna paulowna.

Busmaniacs .de of basic camp berlin beide uit duitsland zal het wellicht ook wel hebben?

Succes , lastig rijden zo zonder gaspedaal...

Overigens zal namaak niet heel slecht zijn qua kwaliteit, sommige bedrijven verstevigen juist de reproductie delen. In de vw scene zie je dat ook steeds vaker en kin je zelfs uit kwaliteiten kiezen...

Mvgrt rene

16 mrt 2023 12:10

Bij mij ontbreekt het volledige pedaal. Enkel de stang is er .

• André Struis
16 mrt 2023 00:58

Mijn auto is nu 42 jaar oud, 20 jaar geleden was m'n gas pedaal ook kapot.
Gerepareerd met een scharniertje uit de bouwmarkt, doet het nog steeds................

15 mrt 2023 19:05

Hoi,

We zijn op zoek naar een gaspedaal voor onze MB 508D uit ‘72.
Vindt hem enkel nieuw te koop op Dudoparts.namaak!
Heeft er iemand misschien een 2dehands pedaal te koop?

Groetjes Koen.

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden
­