­

Antwoord: Bladveer schommelarm

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Bladveer schommelarm

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R. Willemsen
15 mei 2023 21:24

Iedereen bedankt voor het meedenken.
Het probleem is inmiddels opgelost. De verkoper heeft een ander exemplaar opgestuurd dat in een beter staat was. Echter was één van de assen niet meer mooi rond en heb ik deze opgelast en bewerkt.

Voor foto's zie hier

• André Struis
26 apr 2023 06:38

Dat slaat inderdaad nergens op, een paar stukken schroot opsturen/verkopen....
In het geval dat je er niet uitkomt; ik heb wel de mogelijkheid om zoiets te kunnen maken.
Lassen, stralen, draaien, frezen, laser-snijden geen probleem.

• P.J. Bottema
25 apr 2023 13:57

Als het niet lukt stuur dan even een berichtje :)

• R. Willemsen
25 apr 2023 12:15

W.O. Velthuis schreef : Kan je hem niet ruilen voor een goede? Als hij zo versleten is dat je hem niet meer kunt gebruiken dan kunnen ze dat toch niet zo verkopen?

Heb al gemaild maar verwacht daar niet teveel van. Dit stuur je zo niet op zonder het gezien te hebben en er geld voor te bragen.... Of mijn lat ligt te hoog;)

E.A. Gielis schreef : Waarom maak je het niet Zelf? 4mm Plaatje op maat snijden en 2 Volmateriaal rond op maat maken en daarin dan draad tappen voor de draadeinden.

kost ja geld maar denk dat het sneller is en beter dan wat je nu krijgt.

Het is inderdaad na te maken. Helaas heb ik daar nu de middelen niet voor.

• E.A. Gielis
25 apr 2023 11:27

Waarom maak je het niet Zelf? 4mm Plaatje op maat snijden en 2 Volmateriaal rond op maat maken en daarin dan draad tappen voor de draadeinden.

kost ja geld maar denk dat het sneller is en beter dan wat je nu krijgt.

• W.O. Velthuis
25 apr 2023 11:26

Kan je hem niet ruilen voor een goede? Als hij zo versleten is dat je hem niet meer kunt gebruiken dan kunnen ze dat toch niet zo verkopen?

Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden
­