­

Antwoord: Versnellingsbak 711.113 voor mercedes 308

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Versnellingsbak 711.113 voor mercedes 308

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• N.P. Van der Ree
26 apr 2023 18:12

Goedemiddag,

Bedankt voor het aanbod maar ik ben inmiddels voorzien.

Groet,

Niek.

• P van den Broek
26 apr 2023 11:57

Ik heb er nog een liggen die ik aan het verkopen ben. Staat (nog) niet op marktplaats. Komt uit 310D 1991 met 143.000 km. Bak is helemaal schoongemaakt.

Bijlagen:
  • N.P. Van der Ree
19 apr 2023 15:08

Klinkt goed, ik ga kijken of ik ergens een bak op de kop kan tikken.

• André Struis
19 apr 2023 00:14

Ik denk dat als dezelfde overbrengingen kiest als die ik heb, icm met jou 5-cilinder motor, dat je prima kan rijden.
Op de foto zie ik dat je een veel groter frontaal oppervlak van je bus hebt, dan ikke....met m'n 4-cilinder motor.
De 5-cilinder heeft veel meer koppel en slechts 15 Pk meer.

Ik heb hier nog een 5-cilinder motor staan om in te bouwen, ter vervanging van m'n 4-cilinder.
Aan de overbrengings verhoudingen doe ik niks, ik kan hem alleen maar meer "schakel-lui" rijden, door het hogere koppel.
Bovendien wil ik er zo af en toe nog een paarden trailer achter hangen, voor ons paard en om er motorfietsen in mee te nemen.

• N.P. Van der Ree
18 apr 2023 22:56

Haha, dat komt vast goed. Heb er alle vertrouwen in.

• Gerard H
18 apr 2023 22:55

Welkom dan, je springt gelijk 'in het diepe' met je zoektocht naar een betere (eind)overbrenging. Maak je borst maar nat, en gebruik vooral ook de de zoeklink van het forum. Er zit inmiddels veel kennis verstopt in ons forum. "Door en voor leden". Succes!

Tijd voor maken pagina: 0.276 seconden
­