­

Antwoord: Gezocht: rkle 110 of RKLE 200 kap geel/oranje

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gezocht: rkle 110 of RKLE 200 kap geel/oranje

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

08 mei 2023 15:08

Keuze gemaakt: Ik onthoorn onze bus deels en dek 'de wonde' af. Na onze vakantie bestel ik een oranje kap in Duitsland, met mogelijk twee blauwe kappen erbij voor 'de heb'. In ieder geval is leveren aan Nederland geen probleem. Ik kreeg per mail een offerte met daarbij de verzendkosten naar NL.

07 mei 2023 21:59

Gezien idd, dank voor de tip. Hij heeft er meen ik 5 liggen, wel gebruikte. Desnoods rij ik er 'even' langs als het moet. Ik ga eerst de shop in Duitsland proberen, dan bestel ik een paar blauwe erbij. ik vind het eigenlijk wel leuk om voor de 'show' ook een paar blauwe kappen te kunnen plaatsen. Mocht het niet lukken of te lang gaan duren dan is Amersfoort een goede optie.

• W.O. Velthuis
07 mei 2023 21:54

Had je ook op Marktplaats gekeken?
Een legerdump in Amersfoort biedt RKLE200 zwaailichten aan. Wel iets duurder dan een losse kap uit Duitsland en deze is op 24V, dus de rest heb je ook niet veel aan. Maar als dit de juiste is, dan is het wel een snelle oplossing.

Bosch RKLE 200 A 24 volt zwaailamp zwaailicht
€ 54,95

link.marktplaats.nl/m1933782497?utm_sour...mpaign=socialbuttons

Ik zie net dat ze pas woensdag weer open gaan. (Op afspraak.) Dus toch niet zo'n snelle oplossing. :( Maar misschien kan het in overleg toch eerder. Niet geschoten is altijd mis.

07 mei 2023 21:41

Ah, dat had ik niet gezien, Erik. Via het formulier van hun webwinkel kan ik alleen een Duits adres opgeven, maar misschien kan het wel op een andere manier. Ik heb ze zojuist een mailtje gestuurd en bel er morgen achteraan. Wordt vervolgd.

• Erik Pul
07 mei 2023 21:15

Dag Gerard,

Volgens de website bezorgen ze wel in NL . DIt staat op de website:

Internationaler Versand: je nach Land, Gewicht und Versandart
Unser freundlicher Kundenservice erstellt Ihnen gerne ein entsprechendes Angebot. Bitte kontaktieren Sie uns.

Ik heb in 2019 daar ook mijn kappen besteld. Betaalde toen 13,90 euro voor verzending via DHL. Prijsopgave via de klantenservice.

Misschien is dit nu veranderd.

07 mei 2023 21:08

Die fix is al gefixt ;) Ik morgen het Duitse bedrijf dat ik gelijk met Tjerk vond toch maar eens bellen. Wie weet, het is me wel eens vaker gelukt om via direct contact toch een bestelling te kunnen plaatsen. Dan bestel ik gelijk twee blauwe kapjes erbij.

Inmiddels vond ik op de nog wel aanwezig kap de nummers van alle kleuren. 'Geel' (Amber volgen mij) is 8785510063.

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden
­