­

Antwoord: T2/LN1 slinger voor neerlaten reservewiel

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: T2/LN1 slinger voor neerlaten reservewiel

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• André Struis
10 mei 2023 17:49

Ik heb aan m'n "banden-lier" een stukje zes-kant gemaakt, gelijk aan m'n wielbouten.
Kan ik met m'n wielmoer sleutel m'n resevewiel laten zakken/ophijsen.

10 mei 2023 17:39

Net het reserve wiel onder de Vario weggehaald. Deze tool gebruik ik, onderweg met doppendoos en thuis met de Makita.

[attachment

Bijlagen:
  • E.A. Gielis
08 mei 2023 07:32

je zou inderdaad de Houtboor optie kunnen nemen. niet vergeten vlak/stop te slijpen, door de punt loopt hij niet uit het gat.

Een andere optie is een buis met binnen 15.5/16mm en daarin een spie zetten (das het origineel). Ik zou daar dan aan de andere kant een SW17 moer op lassen en dan kan je weer met de accuschroevendraaier gaan werken.

• A. Knol
07 mei 2023 19:44

Creatief gedacht. De diameter is 15mm en de meeste gaan tot 12mm. Dan zou het zoiets op een verlengstuk worden. Ik ga eens even zoeken.

Thuis heb ik volgens mij wel een oude van dit spul liggen die ik kan inkorten. Dankjewel voor het idee. Ik zal laten weten of het werkt.

Bijlagen:
07 mei 2023 19:37

Schacht van een dikke schroevendraaier i.c.m. de Makita :)

• A. Knol
07 mei 2023 18:01

Als iemand #1 heeft liggen, of iets soortgelijks kan namaken, dan verneem ik het graag. Wellicht was dit bij de Dudo/Vario hetzelfde?

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden
­