­

Antwoord: Trekhaak 508D 1985

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Trekhaak 508D 1985

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard H
10 mei 2024 12:19

Dat is juist een deel van het probleem, ik heb er geen en kan er geen vinden. Ben nu opzoek naar een oplossing voor de fietsen zonder trekhaak
ai, die had ik niet gezien

• Gerard H
10 mei 2024 12:17

Je mag best een trekhaak monteren hoor. Dat is legaal. Alleen, als je er een aanhanger mee trekt, en het kentekenbewijs heeft geen trekgewicht genoemd, dan ben je illegaal. Maar, inderdaad, voor zover ik weet mag je er wel een fietsendrager aan bevestigen, ook als er geen trekgewicht op je kentekenbewijs is genoemd. 

• André Struis
09 mei 2024 20:52

Al gekeken op autohak.pl?

09 mei 2024 20:43

Dat is juist een deel van het probleem, ik heb er geen en kan er geen vinden. Ben nu opzoek naar een oplossing voor de fietsen zonder trekhaak.

• André Struis
09 mei 2024 20:41

Als je die trekhaak alleen voor een fietsendrager gaat gebruiken zou ik me helemaal geen zorgen maken.
Alhoewel er bij het gebruik van een fietsendrager vaak wel meer/andere krachten op de trekhaak losgelaten worden dan bij het trekken van een karretje.

09 mei 2024 17:56

Ik heb het idee van een trekhaak voor nu even laten varen. Iemand ideeën over hoe een fietsendrager te bevestigen zonder trekhaak? Nog beter wie heeft wat liggen of kan helpen wat te maken?

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden
­