­

Antwoord: Knipperlicht schakelaar aan stuurkolom

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Knipperlicht schakelaar aan stuurkolom

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

02 okt 2023 14:47

Het is gelukt heb iemand gevonden die de connectors kon veranderen in de goede. Bedankt voor jullie medewerking . Hans

20 aug 2023 00:09

Helaas waren niet de goeie, we zoeken verder

10 aug 2023 00:23

Mijn dank is groot, heb net contact gekregen met WGO ze dachten dat er nog een nieuwe was dat gingen ze nakijken.
Daar wacht ik even op. Met U hulp kom ik ook op de goede weg

• Wg Documentatie
09 aug 2023 11:51

Meneer Otermans

Mercedes-Benz Teilekatalog

Om de Dusseldorfers te vinden klik je eerst op Transporter en dan op de L onder Baumuster

Dan scrol je naar beneden tot je de juiste bus vind. (613 staat helemaal onderaan).

Dan kies je: ELEKTR. AUSRUESTUNG UND INSTRUMENTE

Je dubbelklikt op de schematekeningen, het duurt even maar dan verschijnen ze wel.
Je scrolt naar het 8ste plaatje.
Daar vind je de stuurkolomschakelaar nummer 731.
Scrol door naar onderen en zoek dat nummer op en daar staan de onderdeelnummers naast.

Je zult zien dat bij de 613 een schakelaar staat met 1 stekker.
Zoek je bij de 608 dan vind je de schakelaar met twee stekkers

Succes

Het lijkt mij dat de schakelaar wellicht ook wel te herstellen is.

Bijlagen:
07 aug 2023 23:59

Heb een mail gestuurd naar WGO , maar nog niks gehoord

• R. Willemsen
01 aug 2023 21:14

J.M.J. Otermans schreef :

R. Willemsen schreef : De laatste keer dat bij de WGO heb ik er eentje in de vitrine zien liggen.

Mogelijk dat die van een T1 ook kan passen. Echter deze ziet er iets anders uit ik kan mij vergissen dat hier de claxon knop ontbreekt. Mogelijk dat je hier ook de connectoren moet omzetten.

Waar zit WGO of hoe kan ik ze bereiken. ik heb er een gevonden via een kennis van een hanomag maar de connectors waren te groot. maar om nu de connectors te gaan omzetten wacht ik even mee

Kijk even boven aan site onder werkgroepen:

Tijd voor maken pagina: 0.288 seconden
­