­

Antwoord: rolluik 508d

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: rolluik 508d

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

29 jul 2023 18:50

Hallo Jelle, het is je dus gelukt om een ( de? ) 508 te bemachtigen ... Gefeliciteerd!

Even voor jouw info: Er zijn verschillende soorten rolluiken in omloop, sterk afhankelijk van het bedrijf dat destijds de opbouw verzorgde. Dus zomaar een paar lamellen van een schap met rolluikrestanden gaat het misschien toch niet worden.
Ik heb niets liggen hoor, onze rolluiken zijn nog volledig operationeel, maar misschien helpt het om een fotootje te plaatsen. Dan kan 'men' gerichter even kijken. En benader de WGO (werkgroep onderdelen) eens. Misschien is er ooit een 508 brandweerwagen gesloopt en ligt er nog een rolluik.

• J.P. Boskma
29 jul 2023 17:15

hallo,

Sinds kort ben ik in het bezit van een mooie oude 508d camper brandweer wagen. Jammer genoeg heeft de vorige eigenaar de rolluiken ingekort en de geleider rails weg gehaald. nu wil ik heel graag weer de rolluiken werkend maken maar heb hiervoor wel nog wat lammelen nodig, of als iemand het nog heeft liggen een complete nieuwe set rolluik.

dus vandaar de vraag, wie o wie heeft nog een rolluik liggen ?

groet Jelle

Tijd voor maken pagina: 0.285 seconden
­