­

Antwoord: Uitlaatspruitstuk OM616 407D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Uitlaatspruitstuk OM616 407D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• M.R. Broekens
11 dec 2023 00:51

Hoi Andre, hij is zeker een stuk stiller dan met de lekke pijp die er al op zat toen ik hem aanschafte. Ik heb er toen niet zoveel mee gereden omdat ik WOK meldingen wilde voorkomen

• André Struis
07 dec 2023 13:36

Mooi dat het opgelost is!
Merk je dat het minder trilt?

• R.P.M. van Leeuwen
07 dec 2023 12:54

Mooi dat het gelukt is!, en weer een klassieke mercedes bus op de weg gebleven...

Mvgrt Rene

• M.R. Broekens
06 dec 2023 00:10

Uiteindelijk heb ik dit inderdaad gedaan en door een bevriende lasser het flexibele tussenstuk tussen beide pijpen laten lassen. Hiermee is hij zonder problemen door de APK gekomen :D

• R.P.M. van Leeuwen
24 aug 2023 16:56

Er zijn bedrijven die uitlaten aanpassen en opmaat maken al dan niet uit rvs.

o.A DEZE ; WWW.NMPARTS.NL

Succes mvgrt Rene

• R. Willemsen
23 aug 2023 03:55

Bij onze 407d met OM616 valt de uitlaatbuis in het spruitstuk en heeft een heeft de losse flens met 3 bouten. Het lijkt me dat je wel de juiste de uitlaatbuis bij WGO mee hebt gekregen.
Misschien dat het blok dat jij hebt uit een personenwagen komt en daardoor een andere aandluiting heeft. Kun je niet veel makkelijker de aansluiting van je oude uitlaat afzagen en deze aan je nieuwe uitlaatbocht lassen. Het is verstandig om dan direct een flexibel stuk in de uitlaat te plaatsen. Orgineel is dit niet maar de uitlaat nagenoeg star aan de motor monteren vind het spruitstuk niet zo fijn.
Een goed uitlaatspruitstuk vinden zal lastig zijn. Deze willen nog wel eens schuren.

Tijd voor maken pagina: 0.293 seconden
­