­

Antwoord: Stuur t2-ln1, of vervanging logo

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Stuur t2-ln1, of vervanging logo

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• A. Knol
16 okt 2023 23:41

Gouweouwe :)

Die van AliExp zijn wel veel goedkoper. Dan kan je wel een gokje wagen inderdaad

• Roy Willemsen
16 okt 2023 13:54

Anders heb ik nog wel een "mooi' goud kleurig logo voor je ;)

Zodra ik een nieuw maak van een ali.expres naafdop en de juiste epoxy heb gevonden zal ik wat foto's plaatsen.

• R.D.H. Oostdam
12 okt 2023 09:10

A. Knol schreef : Tijdelijke fix; had het originele logo van de motorkap nog niet weggegooid en past er toevallig precies in :)

Mooi? Dat weet ik niet, maar zeker een stukje beter dan een gat in het midden.

Ik moest er even om lachen en wellicht vind iemand anders het prachtig; dan kan je een nieuw logo bestellen bij de Mercedes dealer.

Ik heb vorig jaar hetzelfde gedaan. NAdat een klein terroristje (niet eens mijn eigen koter) de originele kapot had gedrukt (Tuuteren, tuuteren, tuuteren, krak.....wheeeehhheeehhh).

Vond het wel een originele oplossing. En houd hem ook.
Het nieuwere stuur past ook beter bij m'n interieur, vind ik.

Groet Ron

• Frank Pronk
07 okt 2023 20:06

Dit is ons stuur embleem…lang leve de 3d printer

Bijlagen:
  • A. Knol
07 okt 2023 14:53

Tijdelijke fix; had het originele logo van de motorkap nog niet weggegooid en past er toevallig precies in :)

Mooi? Dat weet ik niet, maar zeker een stukje beter dan een gat in het midden.

Ik moest er even om lachen en wellicht vind iemand anders het prachtig; dan kan je een nieuw logo bestellen bij de Mercedes dealer.

Bijlagen:
  • A. Knol
04 okt 2023 18:33

Ik hoop stiekem dat de WGO zo'n stuurtrekker heeft liggen, zodat wanneer ik mogelijk een stuurtje mag ophalen/uitzoeken, dat we het ter plekke kunnen wisselen. Er zijn kennelijk meerdere sturen van slopers en die zijn er ooit afgehaald. Of met de haakse slijper, maar ik verwacht dat de stuurpennen ook enigszins waardevol zijn :)

Vandaag dop 32 aangeschaft toen ik toch bij de Toolstation was. Dus weer een kleine uitbreiding op het gereedschap.

Wellicht kom ik op je aanbod terug André, thanks!

Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden
­