­

Antwoord: Versnellingsbak

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Versnellingsbak

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• R.P.M. van Leeuwen
15 dec 2023 21:46

knap resultaat!

Mvgrt Rene

• S. Wilbrink
15 dec 2023 19:44

Zo. Ik ben benieuwd. Bedankt

Bijlagen:
  • S. Wilbrink
12 dec 2023 21:36

Hoi, dat ziet er goed uit. Ik heb zelf de balle verstand van 3DPrinten maar een vriend van mij komt daar wel uit denk ik.
Alvast hartstikke bedankt en foto's volgen. Spannend of het gaat lukken. Eigenlijk is het zo leuker als kant en klaar bestellen. Haha
Gr Stefan

• P.J. Bottema
04 dec 2023 19:27

Ik heb het dekseltje in PLA geprint. Het zit nu op mijn versnellingsbak en het past goed. Als je dit wilt printen zou ik een ander materiaal kiezen wat iets flexibeler is, de haakjes knappen er gauw af.

Bovenkant is daar waar het nokje aanzit, daar kun je een gaatje doorboren van 4mm om een touwtje door te doen tegen verliezen :)

stl file
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Skp.file
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Stl. voor de printer
Skp. is een SketchUp bestand.

Succes en laat even weten of het gelukt is.

Bijlagen:
  • P.J. Bottema
04 dec 2023 15:34

Klopt is een SU bestand. Ik heb het even bekeken en toch nog een verandering aangebracht zodat het beter te printen is. De printer loopt nu. Als het product igoed is plaats ik het stl. bestand gezipt hier.

• Gerard H
04 dec 2023 15:05

Volgens mij is dat je sketchup bestand. Er zit ook nog een stukje versnellingbak aan vast ;) Spannend blijft het zo :):)

Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden
­