­

Antwoord: Gebo dakluik (ME Bus)

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gebo dakluik (ME Bus)

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard H
14 dec 2023 17:08

P.C.J. van Nes schreef : ... maar kan ook de openingsdagen niet meer terugvinden.
Ga van de week nog eens goed zoeken op de website

hierzo

• P.C.J. van Nes
14 dec 2023 16:24

Ja ga misschien eens langs bij het magazijn, maar kan ook de openingsdagen niet meer terugvinden.
Ga van de week nog eens goed zoeken op de website

• P.C.J. van Nes
14 dec 2023 16:23

Wil niet het hele dak en binnenafwerking moeten aanpassen. De huidige versie van Gebo (dekluik) is weer net wat kleiner. Dus hoop nog even dat ik een origneel kan vinden. Reparatie is niet meer mogelijk helaas

• A. Knol
13 dec 2023 22:00

dat moet wel een groot luik zijn dan. Valt de huidige kap niet te repareren? Wellicht een alternatief dat voor touringcars gemaakt wordt, mjah vaak niet lichtdoorlatend. ik heb ook wel eens een sky raam gezien voor sterren kijken. Er is vast iets voor te verzinnen.

• R.P.M. van Leeuwen
13 dec 2023 21:33

In anna pauwlona , zit een bedrijf/magazijn wat nog e.e.a aan oude dudo onderdelen heeft n.a.v zgn sloop dagen . zoekterm is dubbellucht onderdelen helaas...
Ook onze eigen werk groep onderdelen , heeft een magazijn , wat maandelijks geopend is op zaterdag.
Wellicht dat daar nog een dakluik licht?

Mvgrt Rene

• P.C.J. van Nes
13 dec 2023 17:34

Hoi,

Helaas is afgelopen zomer ons Gebo dakluik defect geraakt, de plexiglas kap om preciezer te zijn.
Het lift/kantel-mechaniek is nog in orde. Na contact met Gebo bleken zij dit niet meer te produceren maar de mallen overgedragen te hebben naar van Schagen bv in Rotterdam. Na initieel goed contact en belofte voor levering van de kap van hun kant krijg ik nu helaas geen response meer. Ze wisten mij destijds te vertellen dat het om een "675x675 vast ZK" gaat welke nog steeds geproduceerd wordt omdat deze op de oude ME bussen worden gebruikt.

Ik begin echter minder optimistisch te worden wat betreft het verkrijgen van de kap door van Schagen en ben dus op zoek naar andere leveranciers of kanalen. Weet iemand eventueel waar ik bijvoorbeeld onderdelen van de oude ME bussen kan kopen. Zoektocht op internet heeft heelaas nog tot niets geleid.

Onderstaand een afbeelding van de nieuwe, maar passende, variant van het dakluik.

Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden
­