­

Antwoord: Stuurbekrachtiging tbv L508DG gevraagd

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Stuurbekrachtiging tbv L508DG gevraagd

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• André Struis
30 dec 2023 00:02

Ik heb er in de afgelopen jaren een stuk of 4-5 ingebouwd. Kosten iets van € 1200,00 - € 1300,00 in de doos.
Dan ben je 1 a 2 dagen bezig met "goed" inbouwen. (hoe hun kunnen zeggen dat het binnen een dag klaar is????)
Ik heb alle materialen/machines ter beschikking, draaien/frezen/TIG-lassen.
Elektrisch; het is 40 Ampère afgezekerd, goede voeding er naar toe. Met een pot-metertje de mate waarin je "stuurhulp" wil hebben instellen, klaar is Kees.

• L.H.J.G. - Konings
28 dec 2023 11:38

Ik kijk voor betaalbaar origineel; dat electrisch stuurbekrachtiging is mij veel te prijzig...

Groet Leon.

• André Struis
27 dec 2023 23:15

L.H.J.G. - Konings schreef : heb een offerte aangevraagd.

Ben toch benieuwd......

• E.A. Gielis
21 dec 2023 09:56

Dan houdt het op. Dank voor de terugkoppeling.

• L.H.J.G. - Konings
20 dec 2023 22:43

Hallo Alex,
Bij ons is het af en toe erg wenselijk dat mijn vrouw de bus óók kan wegrijden, zodoende.
Waardeer je moeite zeer, zou de stuurbekrachtiging graag over willen nemen.
Alles in ogenschouw genomen, wil ik echter maximaal 500 euro geven.
Spijtig als het niet voldoende is...
Hoor het wel,

Groet Leon.

• E.A. Gielis
20 dec 2023 15:06

Ik heb even zitten puzzelen en rekenen, als je er 650 Euro voor over hebt, ga ik het de komende twee dagen proberen te demonteren.

Verd....Ik blijf overigens bij mijn advies om het niet in te bouwen, wij ondervinden geen hinder van het ontbreken van stuurbekrachtiging, als de bus een beetje rolt is bij ons het sturen behoorlijk licht. maar dat is misschien ook omdat we het gewend zijn. Verder denk ik dat een EPS je meer plezier gaat geven.

Tijd voor maken pagina: 0.261 seconden
­