­

Antwoord: Portier tochtraam rubbers Düdo

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Portier tochtraam rubbers Düdo

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Roy Willemsen
02 okt 2024 15:12

Alweer een tijdje geleden en heb de adressen bekeken. Een standaard rubber zit er niet tussen maar een aantal leveranciers geeft aan wel rubbers na voorbeeld of tekening te kunnen maken.

Ondertussen ook contact gehad met de WGO die in het verleden wel eens rubber heeft laten maken maar verder geen verdere informatie heeft. Ook zijn er geen plannen om de rubbers te laten maken.

Ik ga nu opzoek naar een goed 2e hands raamrubber om deze in cad 3d op te tekenen en eens een paar fabrikanten benaderen.

• Roy Willemsen
17 sep 2024 07:33

Het adresje van André heb bekeken maar hebben niets wat in de buurt komt.
Van de andere adressen kende ik er al een paar de rest zal ik gaan bekijken. Bedankt!

• H.P. de Jong
16 sep 2024 21:43

Als André's adres t niet heeft, ik heb een tijdje geleden dit lijstje gemaakt, ook voor de wgo.

Nederland:

Henzo / CVT Bunschoten,
Alman Harderwijk, 
Technirub Zeewolde, 
Bage rubbers Zoetermeer; 
Brabantrubber, Best; 
Adam Classic Cars; 

Duitsland:

Döpper, Gummersbach;
Niemöller.

• André Struis
16 sep 2024 18:19
  • Roy Willemsen
16 sep 2024 17:38

Afgelopen zaterdag ben ik bij de WGO geweest en het desbetreffende raamrubber voor het lage model eens goed bekeken want ik durfde het nog niet aan het oude rubber uit de bus te halen zonder goede vervanger te hebben. Zag dat het rubber toch vrij specifiek van vorm is en dat er niet echt iets "standaard" in de buurt komt.

• H.P. de Jong
16 sep 2024 17:24

Als je toch gaat "prutsen", als je op t internet zoekt naar bedrijven die rubberprofiel leveren of maken, zou je het misschien op meter kunnen kopen 
Dat is alleen wel flink zoeken, want het assortiment is vaak groot.

Tijd voor maken pagina: 0.866 seconden
­