­

Antwoord: Stuurbekrachtiging 508

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Stuurbekrachtiging 508

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• E.M. Drost
22 apr 2025 14:20

Hi Frank, kan je mij svp de details sturen? 06-28025357. Alvast bedankt.

• F.W. Berman
22 apr 2025 13:58

Nou de ervaring is fantastisch, de stuurbekrachtiging werkt geweldig en is keurig weggewerkt.
Geïnteresseerde kunnen mij een berichtje sturen dan zorg ik dat je in contact komt.
Kostenindicatie met inbouw 1500€
Groet Frank

• E.M. Drost
20 apr 2025 09:26

Goedemorgen, is het inmiddels gelukt met de inbouw van de stuurbekrachtiging? Zo ja, bevalt het? Waar heb je het laten doen uiteindelijk?

• E.A. Gielis
23 jan 2025 14:47

Mijn Vrouwtje gaat wanneer ze met andere weg gaat fijn naar vakantiehuisjes of hotelletjes, de bus blijft mooi thuis :D

• André Struis
22 jan 2025 23:52

E.A. Gielis schreef : Ik denk dat ze wel zal rijden als het moet, maar zolang ik fit ben zal ik het wel zelf moeten doen ;)

Ze gaat dus nooit alleen of met vriendinnen op pad?
Bij ons wel, m'n oudste dochter vind het geweldig om met dat ouwe ding te rijden (kan ze goed ook)
De jongste moet ik steeds zeggen meer afstand te houden omdat de remmen niet zo goed zijn als een nieuwerwetse auto.

• André Struis
22 jan 2025 23:39

F.W. Berman schreef : Heren het wordt hier hogere electrische stuurbekrachtiging kunde.

Frank; leuk toch! ter leering en vermaak............Okay je kan het gevoel hebben dat het allemaal wat door-draafd. Maar dat is het leuke van dit forum (vind ik).

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden
­