­

Antwoord: Releasebar voor reservewiel mercedes vario 814d

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: Releasebar voor reservewiel mercedes vario 814d

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• A.L.M. Hugens
09 mrt 2025 20:17

Dag Hans Peter,

dat was wel de bedoeling. Gaat goedkoper!

• H.P. de Jong
09 mrt 2025 18:28

Ik weet niet waar je woont, maar een andere mogelijkheid zou misschien het Dubbellucht voorjaarsweekeind kunnen zijn.
Dat is 4, 5 en 6 april in Opende in Groningen.

Als je in de gelegenheid bent zou dat zo maar de moeite waard kunnen zijn. Daar komen Vario´s, waarvan er vast wel één zo´n stang heeft om even te documenteren. Zo moeilijk kan t toch niet zijn om zo m zelf na te (laten) maken  B) :ohmy:.
Ook worden er altijd veel onderdelen aangeboden op zo'n weekeind, je weet maar nooit...

• A.L.M. Hugens
07 mrt 2025 22:55

Dag Hans Peter,

Het zou inderdaad fijn zijn als iemand een foto zou kunnen uploaden als voorbeeld.

Wie durft! ;-)

• H.P. de Jong
07 mrt 2025 22:25

Of met een stang (eventueel met  buis combinatie) waar je een passende uitsparing / groef in slijpt? Of de randen bijwerkt. Ik weet zo niet precies hoe die nok er uit ziet .Het zal een beetje passen en proberen zijn, maar wel leuk als t lukt. Dan heb je toch iets als t niet verkrijgbaar is 

Misschien kan iemand fotos van de originele stang maken als voorbeeld?

• A.L.M. Hugens
07 mrt 2025 21:11

Dag Hans Peter,
Ik denk niet dat ik het met een dop kan oplossen. Of ik moet het verkeerd zien.
De stang moet in een klein pijpje van ongeveer 8 centimeter. In het pijpje zit een soort nokje waar de stang moet inpassen.

• H.P. de Jong
07 mrt 2025 14:33

Als je m niet kunt vinden,
Kun je m niet zelf maken, of iemand vragen, door een dop op de stang van een krik te lassen?

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden
­