508D
- Alex Gielis
- Gebruiker
Minder
Lees meer
01 mrt 2020 20:50 #58655
door Alex Gielis
Beantwoord door Alex Gielis in topic Mobilhome 508D. Kan getoond worden op voorjaarsweekend (laat dan iets weten)
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Antwoord naar Alex Gielis
- D. Ember
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Lees meer
01 mrt 2020 16:05 - 01 mrt 2020 18:43 #58635
door D. Ember
Beantwoord door D. Ember in topic Mobilhome 508D. Kan getoond worden op voorjaarsweekend (laat dan iets weten)
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt 01 mrt 2020 18:43 door Wg ICT Moderator2.
Antwoord naar D. Ember
- M. de Vries
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- D. Ember
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Lees meer
23 feb 2020 20:35 #58494
door D. Ember
508D werd gestart door D. Ember
ierbij wordt deze camper van de hand gedaan... Ik verkoop liefst aan een dubbelluchter van dit forum. Op aanvraag meer info over de verschillende mankementen (vooral enkele plekjes te lassen, geen grote technische mankementen). Verder: cabine van weippert lekt licht op twee plekken (dakraam is met wat siliconen te verhelpen).
Voor iemand die er tijd en passie voor heeft kan je er een schone koop mee doen, 2000 is ondergeprijsd, tis niet dat et een grote roestbak is... Doe een eerlijk bod via dit forum.
Zonnepaneel en toebehoren wil ik liefst recupereren. Er staat nu ook een allesbrander in die ik er terug uit neem.
Reden van verkoop: te kwistig met brandstof en niet de energie en skills om het te onderhouden.
Voor iemand die er tijd en passie voor heeft kan je er een schone koop mee doen, 2000 is ondergeprijsd, tis niet dat et een grote roestbak is... Doe een eerlijk bod via dit forum.
Zonnepaneel en toebehoren wil ik liefst recupereren. Er staat nu ook een allesbrander in die ik er terug uit neem.
Reden van verkoop: te kwistig met brandstof en niet de energie en skills om het te onderhouden.
Antwoord naar D. Ember
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden