­

GEZOCHT: rubbers bladveren, wiellagers voor. 508D

• Gerard van Egmond
  • Gebruiker
Lees meer
21 aug 2016 21:25 #30909 door Gerard van Egmond
Beantwoord door Gerard van Egmond in topic GEZOCHT: rubbers bladveren, wiellagers voor. 508D
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
  • Juul Smaling
  • Gebruiker
Lees meer
21 aug 2016 11:58 #30878 door Juul Smaling
Beantwoord door Juul Smaling in topic GEZOCHT: rubbers bladveren, wiellagers voor. 508D
  • Wouter Swaalf
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
Lees meer
18 aug 2016 14:31 #30763 door Wouter Swaalf
Beantwoord door Wouter Swaalf in topic GEZOCHT: rubbers bladveren, wiellagers voor. 508D
  • A.N. Al
  • Gebruiker
Lees meer
14 aug 2016 11:32 #30595 door A.N. Al
Beantwoord door A.N. Al in topic GEZOCHT: rubbers bladveren, wiellagers voor. 508D
  • Wouter Swaalf
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
Lees meer
07 aug 2016 15:30 #30310 door Wouter Swaalf
GEZOCHT: rubbers bladveren, wiellagers voor. 508D werd gestart door Wouter Swaalf
hallo! ik heb een 508D camper uit 1973 die helaas afgekeurd is voor de APK deze zomer. de hoofdpunten hierbij waren dat de rubbers van de bladveren linksachter bijna weg waren en dat de wiellagers voor niet meer goed waren. dus hierbij mijn vraag: heeft iemand deze onderdelen toevallig nog op vooraad liggen en zou deze aan mij voor een schappelijke prijs willen verkopen? en mocht iemand deze niet op vooraad hebben weet iemand dan toevallig waar ik deze onderdelen vandaan zou kunnen halen? bedankt!

ps de remmen achter waren ook ongelijk dus ik denk dat daar iets is met de remschoenen of remcilinders is dus als iemand die toevallig ook nog heeft liggen zou dat top zijn!
Moderators: Wg ICT Moderator1Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden
­