­

Antwoord: GEZOCHT: rubbers bladveren, wiellagers voor. 508D

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Graag Inloggen of Registreren om deze stap over te slaan.
X

Onderwerp geschiedenis van: GEZOCHT: rubbers bladveren, wiellagers voor. 508D

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• Gerard van Egmond
21 aug 2016 21:25

Bij www.basiscampberlin.de is ook erg veel te vinden. Ik heb daar al een aantal keren onderdelen besteld. Binnen een week heb je de bestelling in huis. Succes!

Groeten, Gerard

• Juul Smaling
21 aug 2016 11:58

Als je een mailtje stuurt naar onderdelen@dubbellucht.nl of het formulier invult wat je op de site kunt vinden, gaat het goed komen.

Als je aan de linkerzijde klikt op:

Werkgroepen
Werkgroep onderdelen

hier kom je op de pagina van de WG terecht.

Succes

• W.H. Swaalf
18 aug 2016 14:31

ah dat klinkt heel mooi!, ik ben inderdaad lid, maar hoe kan ik dat dan via de WG regelen? ik ben nog een beetje nieuw op deze site dus weet nog niet precies hoe alles hier werkt, bedankt!

• A.N. Al
14 aug 2016 11:32

Hallo W,H,Swaalf

Als uw lid bent van de club kan de WG onderdelen al wat uw vraagt leveren

MVG Arjan

• W.H. Swaalf
07 aug 2016 15:30

hallo! ik heb een 508D camper uit 1973 die helaas afgekeurd is voor de APK deze zomer. de hoofdpunten hierbij waren dat de rubbers van de bladveren linksachter bijna weg waren en dat de wiellagers voor niet meer goed waren. dus hierbij mijn vraag: heeft iemand deze onderdelen toevallig nog op vooraad liggen en zou deze aan mij voor een schappelijke prijs willen verkopen? en mocht iemand deze niet op vooraad hebben weet iemand dan toevallig waar ik deze onderdelen vandaan zou kunnen halen? bedankt!

ps de remmen achter waren ook ongelijk dus ik denk dat daar iets is met de remschoenen of remcilinders is dus als iemand die toevallig ook nog heeft liggen zou dat top zijn!

Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden
­