Zekering in 12V-24V schakelkast + contactsleutel
- Tj. Hoekstra
- Gebruiker
Minder
Lees meer
24 jan 2021 16:37 #67419
door Tj. Hoekstra
Beantwoord door Tj. Hoekstra in topic Zekering in 12V-24V schakelkast + contactsleutel
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Antwoord naar Tj. Hoekstra
- Gerard van Egmond
- Gebruiker
Minder
Lees meer
24 jan 2021 16:30 #67417
door Gerard van Egmond
Beantwoord door Gerard van Egmond in topic Zekering in 12V-24V schakelkast + contactsleutel
Antwoord naar Gerard van Egmond
- MB van der Veen
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Lees meer
24 jan 2021 16:10 #67416
door MB van der Veen
Beantwoord door MB van der Veen in topic Zekering in 12V-24V schakelkast + contactsleutel
Antwoord naar MB van der Veen
- E.A. Gielis
- Gebruiker
Minder
Lees meer
24 jan 2021 16:08 #67415
door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Zekering in 12V-24V schakelkast + contactsleutel
Antwoord naar E.A. Gielis
- MB van der Veen
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Lees meer
24 jan 2021 16:01 #67413
door MB van der Veen
Beantwoord door MB van der Veen in topic Zekering in 12V-24V schakelkast + contactsleutel
- E.A. Gielis
- Gebruiker
Minder
Lees meer
24 jan 2021 15:35 #67411
door E.A. Gielis
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Zekering in 12V-24V schakelkast + contactsleutel
Antwoord naar E.A. Gielis
- W.O. Velthuis
- Gebruiker
Minder
Lees meer
24 jan 2021 14:32 #67410
door W.O. Velthuis
Beantwoord door W.O. Velthuis in topic Zekering in 12V-24V schakelkast + contactsleutel
Antwoord naar W.O. Velthuis
- MB van der Veen
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Lees meer
24 jan 2021 14:11 - 24 jan 2021 16:00 #67408
door MB van der Veen
Zekering in 12V-24V schakelkast + contactsleutel werd gestart door MB van der Veen
Goedendag!
Gister wou ik mijn 608D starten maar klapte er een zekering uit. na enig onderzoek de betreffende gevonden!
Schijnbaar zitten er boven en onder 1, de onderste is al een keer vernieuwd zie ik, de bovenste lijkt orgineel, nu na 49jaar heeft deze het begeven...
Zijn deze allebei het zelfde? De onderste geeft 80A aan, op de bovenste zie ik geen smeltveiligheid genoteerd, deze is zeer zeer bros geworden na zoveel jaar.
Ik ben nu opzoek naar een nieuwe, en ook gelijk 2 spare, mocht het weer gebeuren.
Wie o wie kan mij eraan helpen? Ik heb foto's voor de duidelijkheid toegevoegd.
Op foto 1 het doorvoer kastje naar de 24V startmotor.
Op foto 2 de stukke zekering en de andere
Op foto 3 de zekering die onderin zat.
Ook ben ik opzoek naar de beruchte "spijker" zoals het mij geleerd is, de sleutel voor in het contact waar je ook de verlichting mee aan zet. Hier heb ik er momenteel 1 van, maar een reserve kan ook nooit verkeerd zijn natuurlijk!
Ik ben benieuwd:)
Met vriendelijke groet,
Maarten
Gister wou ik mijn 608D starten maar klapte er een zekering uit. na enig onderzoek de betreffende gevonden!
Schijnbaar zitten er boven en onder 1, de onderste is al een keer vernieuwd zie ik, de bovenste lijkt orgineel, nu na 49jaar heeft deze het begeven...
Zijn deze allebei het zelfde? De onderste geeft 80A aan, op de bovenste zie ik geen smeltveiligheid genoteerd, deze is zeer zeer bros geworden na zoveel jaar.
Ik ben nu opzoek naar een nieuwe, en ook gelijk 2 spare, mocht het weer gebeuren.
Wie o wie kan mij eraan helpen? Ik heb foto's voor de duidelijkheid toegevoegd.
Op foto 1 het doorvoer kastje naar de 24V startmotor.
Op foto 2 de stukke zekering en de andere
Op foto 3 de zekering die onderin zat.
Ook ben ik opzoek naar de beruchte "spijker" zoals het mij geleerd is, de sleutel voor in het contact waar je ook de verlichting mee aan zet. Hier heb ik er momenteel 1 van, maar een reserve kan ook nooit verkeerd zijn natuurlijk!
Ik ben benieuwd:)
Met vriendelijke groet,
Maarten
Laatst bewerkt 24 jan 2021 16:00 door MB van der Veen.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden