- Berichten: 262
- Ontvangen bedankjes 14
Lastafhankelijke remkrachtregelaar
- T. Exelmans
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Elite lid
-
Minder
Meer
3 jaren 4 maanden geleden #73895
door T. Exelmans
Thibaut
Mercedes-Benz L508DG 1980
Lastafhankelijke remkrachtregelaar werd gestart door T. Exelmans
Besten,
Ik ben dringend opzoek naar een goede gebruikte lastafhankelijke remkrachtregelaar voor op de achteras van een 508/608/613.
Nieuw had mijn voorkeur uiteraard maar deze blijken absoluut niet meer verkrijgbaar.
De werkgroep onderdelen is deze keer geen optie aangezien het voor mij 5uur rijden is heen en terug.
Iemand iets liggen?
Ik ben dringend opzoek naar een goede gebruikte lastafhankelijke remkrachtregelaar voor op de achteras van een 508/608/613.
Nieuw had mijn voorkeur uiteraard maar deze blijken absoluut niet meer verkrijgbaar.
De werkgroep onderdelen is deze keer geen optie aangezien het voor mij 5uur rijden is heen en terug.
Iemand iets liggen?
Thibaut
Mercedes-Benz L508DG 1980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- T. Exelmans
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 262
- Ontvangen bedankjes 14
3 jaren 4 maanden geleden #73906
door T. Exelmans
Thibaut
Mercedes-Benz L508DG 1980
Beantwoord door T. Exelmans in topic Lastafhankelijke remkrachtregelaar
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Thibaut
Mercedes-Benz L508DG 1980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
-
- Offline
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1503
- Ontvangen bedankjes 224
3 jaren 4 maanden geleden #73907
door André Struis
Bremer 307D half integraal opbouw, met OM 602.940, 5-bak, aangepaste water- olie koeling, 90 Amp. dynamo, 230 volt motor verw. E-stuur-bekr., AGM accu's, 555 watt SP, LPG onderbouw, 1x LPG koelkast, 1 x comp. koelkast, 300 + 3000 Watt 12/230 V omv. 2 Kw diesel-kachel
Vriendelijke groet,
André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Lastafhankelijke remkrachtregelaar
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Bremer 307D half integraal opbouw, met OM 602.940, 5-bak, aangepaste water- olie koeling, 90 Amp. dynamo, 230 volt motor verw. E-stuur-bekr., AGM accu's, 555 watt SP, LPG onderbouw, 1x LPG koelkast, 1 x comp. koelkast, 300 + 3000 Watt 12/230 V omv. 2 Kw diesel-kachel
Vriendelijke groet,
André Struis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- T. Exelmans
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 262
- Ontvangen bedankjes 14
3 jaren 4 maanden geleden #73908
door T. Exelmans
Thibaut
Mercedes-Benz L508DG 1980
Beantwoord door T. Exelmans in topic Lastafhankelijke remkrachtregelaar
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Thibaut
Mercedes-Benz L508DG 1980
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E.A. Gielis
-
- Offline
- Platinum lid
-
3 jaren 4 maanden geleden #73909
door E.A. Gielis
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Beantwoord door E.A. Gielis in topic Lastafhankelijke remkrachtregelaar
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Groetnis fan Alex uet Koenigswinter (GER)
MB L508DG Bj86 OM314A, met 40:11 --> 3,636 dif en 6.5R16 Banden (2950Wb, Bus Hoog-Hoog, 9-zits)
De Donor MB L508DG Bj84 OM314, met 41:10 --> 4,100 dif en 6.5R16 Banden (3500Wb, Pick-up Laag-Laag, 7-zits)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
3 jaren 4 maanden geleden #73912
door H.A. Hoek
Mercedes 609D, met turbo, goed voor 105 pk.
Inbouw als camper 2003, voertuig is van 1988.
Beantwoord door H.A. Hoek in topic Lastafhankelijke remkrachtregelaar
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Mercedes 609D, met turbo, goed voor 105 pk.
Inbouw als camper 2003, voertuig is van 1988.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden