- Berichten: 173
- Ontvangen bedankjes 5
Proefrit 608 Stuur & Oliedruk
- M.D. Dekker
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Elite lid
-
Minder
Meer
12 jaren 9 maanden geleden #10213
door M.D. Dekker
Proefrit 608 Stuur & Oliedruk werd gestart door M.D. Dekker
A.s Vrijdag ga ik terug naar Groningen, om een proefrit te maken met de 608 ex-brandweer. Ik heb hem reeds gezien, bodem, roest enz, zit wel goed. De bus had toen echter lege accuus, dus de eerste rit gaat vrijdag plaats vinden, en als dat bevalt koop sluiten, en leeghalen. Altijd "gewone"autos gereden, met stuurbekrachtiging. En ik vroeg me af, als de bus stilstaat, niet gestart, hoeveel mag hert stuur dan loszitten. Als ik het vasthoud op twaalf uur, tot waar mag de speling dan zitten?
Andere vraag, ik ga er vanuit dat de oliedruk gewoon 5 bar moet zijn, is dat zo?
En mischien weet iemand nog andere dingen waar ik zeker op moet letten....
Groet Mariek.
Andere vraag, ik ga er vanuit dat de oliedruk gewoon 5 bar moet zijn, is dat zo?
En mischien weet iemand nog andere dingen waar ik zeker op moet letten....
Groet Mariek.
Laatst bewerkt doorM.D. Dekker.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 jaren 9 maanden geleden #10214
door Arno Z
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Beantwoord door Arno Z in topic Proefrit 608 Stuur & Oliedruk
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Laatst bewerkt doorArno Z.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- M.D. Dekker
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 173
- Ontvangen bedankjes 5
12 jaren 9 maanden geleden #10215
door M.D. Dekker
Beantwoord door M.D. Dekker in topic Proefrit 608 Stuur & Oliedruk
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorM.D. Dekker.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 jaren 9 maanden geleden #10216
door Arno Z
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Beantwoord door Arno Z in topic Proefrit 608 Stuur & Oliedruk
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Laatst bewerkt doorArno Z.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- M.D. Dekker
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 173
- Ontvangen bedankjes 5
12 jaren 9 maanden geleden #10217
door M.D. Dekker
Beantwoord door M.D. Dekker in topic Proefrit 608 Stuur & Oliedruk
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Laatst bewerkt doorM.D. Dekker.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 jaren 9 maanden geleden #10218
door Arno Z
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Beantwoord door Arno Z in topic Proefrit 608 Stuur & Oliedruk
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Arno Zwaag
Ouderkerk a/d Amstel
nu: L608D 1977 OM314
voorheen: 207D 1984
daarvoor: 207D 1978 (gestolen)
Laatst bewerkt doorArno Z.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden