Trekhaak 608d 1981 (met gekeurd typeplaatje)
- M.M.J.H. Smeets
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Lees meer
16 feb 2023 19:24 #80985
door M.M.J.H. Smeets
Beantwoord door M.M.J.H. Smeets in topic Trekhaak 608d 1981 (met gekeurd typeplaatje)
Log aub in om antwoorden te kunnen zien
Antwoord naar M.M.J.H. Smeets
- M.M.J.H. Smeets
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Lees meer
16 feb 2023 19:24 #80984
door M.M.J.H. Smeets
Beantwoord door M.M.J.H. Smeets in topic Trekhaak 608d 1981 (met gekeurd typeplaatje)
- H.P. de Jong
- Gebruiker
Minder
Lees meer
16 feb 2023 19:23 - 16 feb 2023 19:25 #80983
door H.P. de Jong
Beantwoord door H.P. de Jong in topic Trekhaak 608d 1981 (met gekeurd typeplaatje)
Laatst bewerkt 16 feb 2023 19:25 door H.P. de Jong.
Antwoord naar H.P. de Jong
- W.O. Velthuis
- Gebruiker
Minder
Lees meer
16 feb 2023 19:13 #80982
door W.O. Velthuis
Beantwoord door W.O. Velthuis in topic Trekhaak 608d 1981 (met gekeurd typeplaatje)
Antwoord naar W.O. Velthuis
- Tj. Hoekstra
- Gebruiker
Minder
Lees meer
16 feb 2023 18:43 #80981
door Tj. Hoekstra
Beantwoord door Tj. Hoekstra in topic Trekhaak 608d 1981 (met gekeurd typeplaatje)
Antwoord naar Tj. Hoekstra
- M.M.J.H. Smeets
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Lees meer
16 feb 2023 18:28 #80980
door M.M.J.H. Smeets
Trekhaak 608d 1981 (met gekeurd typeplaatje) werd gestart door M.M.J.H. Smeets
Hallo liefhebbers,
Ik heb een 608d uit 1981. Ex brandweer uit Oostenrijk>Polen en nu bijna NL. Eind komende week kan ik naar de RDW voor invoeren.
Ik heb eerder een 'voorstellen' bericht geplaatst waarop ik ook info heb verkregen over het laten registreren van trekgewicht waarvoor nogmaals dank
Als het goed is heb ik nu de juiste gegevens verkregen per mail uit duitsland wat door moet gaan als bfab kaart. Verder heb ik de remmen rondom gereviceerd en nieuwe wielnaafkeringen gemonteerd. Voldoende om hem naar de RDW in veldhoven te kunnen rijden. Als ik het haal in de tijd zou ik ook nog graag komende week een trekhaak monteren zodat deze hopelijk erbij kan komen staan op mijn nog af te leveren invoer/kentekenbewijs.
Heeft iemand een trekhaak te koop die passend is onder de 608d? Ik heb het kortste model en zoek een trekhaak die minimaal 2000kg mag trekken. Ik had al tips van websites die nieuwe verkopen maar wilde toch deze weg ook proberen.
Hartelijk dank.
Groeten Maarten
Ik heb een 608d uit 1981. Ex brandweer uit Oostenrijk>Polen en nu bijna NL. Eind komende week kan ik naar de RDW voor invoeren.
Ik heb eerder een 'voorstellen' bericht geplaatst waarop ik ook info heb verkregen over het laten registreren van trekgewicht waarvoor nogmaals dank
Als het goed is heb ik nu de juiste gegevens verkregen per mail uit duitsland wat door moet gaan als bfab kaart. Verder heb ik de remmen rondom gereviceerd en nieuwe wielnaafkeringen gemonteerd. Voldoende om hem naar de RDW in veldhoven te kunnen rijden. Als ik het haal in de tijd zou ik ook nog graag komende week een trekhaak monteren zodat deze hopelijk erbij kan komen staan op mijn nog af te leveren invoer/kentekenbewijs.
Heeft iemand een trekhaak te koop die passend is onder de 608d? Ik heb het kortste model en zoek een trekhaak die minimaal 2000kg mag trekken. Ik had al tips van websites die nieuwe verkopen maar wilde toch deze weg ook proberen.
Hartelijk dank.
Groeten Maarten
Moderators: Wg ICT Moderator1, Wg ICT Moderator4
Tijd voor maken pagina: 0.481 seconden